W związku z planowanym przystąpieniem przez Gminę Duszniki-Zdrój do zadania z zakresu USUWANIA AZBESTU I AKTUALIZACJĄ BAZY AZBESTOWEJ, prosimy mieszkańców o składanie ANKIET o ilości posiadanych na nieruchomościach wyrobów azbestowych.
Należy wskazać ilość płyt znajdujących się na dachu oraz ilość płyt zdemontowanych, zmagazynowanych na nieruchomości.
W związku z powyższym mieszkańcy mający do odbioru wyroby zawierające azbest winni złożyć druk ANKIETY do 20 marca 2025 roku (załącznik nr 1).
Mieszkańcy, którzy dokonali już usunięcia płyt azbestowych z nieruchomości również proszeni są o zgłoszenie tego faktu w celu aktualizacji bazy azbestowej (załącznik nr 2).
Druki przyjmowane i dostępne są w Urzędzie Miejskim w Dusznikach-Zdroju, ul. Rynek 6 – Biuro Obsługi Klienta -parter, na stronie internetowej www.duszniki.pl, można tez składać mailowo na adres: duszniki@duszniki.pl
Złożenie druku nie jest tożsame z odbiorem azbestu.