Załatw sprawę bez przychodzenia do Urzędu

Załatw sprawę bez przychodzenia do Urzędu

W związku z pandemią koronawirusa zachęcamy do załatwiania spraw bez osobistej wizyty w Urzędzie.

Skontaktować się z nami możesz poprzez:

– kontakt telefoniczny – numer ogólny 74 869 76 60
– kontakt mailowy – bp@duszniki.pl
– złożenie dokumentów za pomocą platformy e-PUAP
– złożenie dokumentów do skrzynki umiejscowionej przed Urzędem Miejskim
– złożenie dokumentów za pomocą poczty tradycyjnej lub kuriera.

Sprawy związane z Urzędem Stanu Cywilnego i Sprawami Obywatelskimi (zameldowania, wymeldowania, dowody osobiste) załatwić można po uprzednim kontakcie telefonicznym: 74 869 76 65 lub 74 869 76 66.

Urząd Miejski czynny jest od godz. 7:30 do godz. 15:30 (bez przerwy). Prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie. W związku z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów ws. wprowadzenia pracy zdalnej w urzędach i jednostkach samorządowych, część pracowników przeszła na zdalny tryb pracy.

Zachęcamy do śledzenia strony www.duszniki.pl oraz profilu na facebooku-u Burmistrz Miasta Duszniki-Zdrój, gdzie publikowane są najważniejsze informacje.

Wszystkich zainteresowanych ubieganiem się o wsparcie w ramach programu Ziemia Kłodzka – czyste powietrze zapraszamy, po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty do punktu kontaktowego działającego w Urzędzie Miejskim (w Informacji Turystycznej ul. Rynek 9) w każdy wtorek i piątek od godz. 9:00 do godz. 14:30, tel. 74 869 76 60.

Telefon: (74) 866-92-10, (74) 869-76-60
Fax: (74) 866-90-25
Urząd Miejski w Dusznikach-Zdroju
Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój
Skip to content