OGŁOSZENIE Burmistrza Miasta Duszniki – Zdrój o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Dusznikach -Zdroju w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
Na podstawie art. 5a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz art. 7 ust. 1-3 i ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 278) zaprasza mieszkańców Gminy Duszniki Zdrój do udziału w konsultacjach społecznych, których przedmiotem jest projekt uchwały Rady Miejskiej w Dusznikach – Zdroju w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji.
Celem konsultacji jest zebranie uwag, opinii i propozycji dotyczących projektu uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji.
Konsultacje prowadzone będą od 25 sierpnia 2025 r. do 29 września 2025 r. w następujących formach:
W formie pisemnej poprzez „Formularz uwag”, który będzie udostępniony do pobrania:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Duszniki Zdrój (www.bip.duszniki.pl) w zakładce: Konsultacje społeczne dot. projektu uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
- na portalu informacyjnym Gminy Duszniki Zdrój (www.duszniki.pl) w zakładce: Konsultacje społeczne dot. projektu uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
- w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Dusznikach-Zdroju, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki- Zdrój
Wypełniony „Formularz uwag” wraz z klauzulą RODO można będzie przekazać za pomocą jednego z wymienionych sposobów:
- przesłać w formie plików tekstowych DOC/DOCX lub PDF na adres mailowy: promocja@duszniki.pl lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta Duszniki – Zdrój, na adres skrytki: /UM_Duszniki/skrytka lub /UM_Duszniki/SkrytkaESP lub e-doręczenia AE:PL-96377-40211-UJEBD-20 (w tytule wpisać „Konsultacje Komitet Rewitalizacji”)
- przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urzędu Miasta Duszniki Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki- Zdrój (z dopiskiem „Konsultacje Komitet Rewitalizacji”, decyduje data wpływu do Urzędu)
- dostarczyć do Biura Obsługi Urzędu Miejskiego w Dusznikach-Zdroju, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki- Zdrój.
- Podczas spotkania otwartego, które odbędzie się w dniu 11.09.2025 r. o godz. 15:00 w Sali Posiedzeń (pok. nr 17/II piętro) w Urzędzie Miejskim w Dusznikach-Zdroju.
- Poprzez ankietę internetową dotyczącą obszaru zdegradowanego i rewitalizacji, która będzie dostępna na portalu informacyjnym Miasta Duszniki Zdrój (www.duszniki.pl), w zakładce: Konsultacje społeczne dot. projektu uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji. Link: https://forms.gle/uLpCadoqUXUKkTbG8
Materiały informacyjne, tj.:
- projekt uchwały Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji, „Formularz uwag” wraz z klauzulą RODO,
- ankieta dotycząca projektu uchwały Rady Miejskiej w Dusznikach Zdroju sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
udostępnione będą w wersji:
elektronicznej
- Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Duszniki Zdrój (www.bip.duszniki.pl) w zakładce: Konsultacje społeczne dot. projektu uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
- na portalu informacyjnym Gminy Duszniki Zdrój (www.duszniki.pl) w zakładce: Konsultacje społeczne dot. projektu uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
papierowej
- w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Dusznikach-Zdroju, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki- Zdrój
Nie będą rozpatrywane uwagi, które wpłyną po 29.09.2025 r.
W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miejskiego w Dusznikach-Zdroju, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki- Zdrój
/-/
Z upoważnienia Burmistrza
Sekretarz Gminy
Beata Kwolek